Mesyuarat Pertama Penggal Kelima Dewan Negeri Selangor Tahun 2017

24 Julai 2017 hingga 28 Julai 2017 dan 31 Julai 2017 hingga 04 Ogos 2017

77) PIAGAM PELANGGAN AIR SELANGOR SDN BHD

Tahun: 2017

Sesi: 1

Isu: Infrastruktur & Kemudahan Awam

Adun: Y.B. Puan Lee Kee Hiong

Kategori: Mulut

Sub Soalan

  1. Adakah Kerajaan Negeri memantau pencapaian piagam pelanggan Air Selangar Sdn Bhd dari masa ke semasa? Jika ya, nyatakan butir-butirnya.

  2. Apakah langkah-langkah Kerajaan Negeri bagi memastikan pemaju-pemaju rumah mendapat perkhidmatan yang terbaik apabila berurusan dengan Air Selangor Sdn Bhd?

Lampiran

Tiada Lampiran.